Вівторок, 16.04.2024, 10:54


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2015 » Вересень » 9 » Частокіл чи кінець клубочка?
17:29
Частокіл чи кінець клубочка?

Роздуми над Словом Божим на свято Народження Діви Марії

Книга родоводу Ісуса Христа, сина Давидового, сина Авраамового. Авраам породив Ісаака. Ісаак породив Якова. Яків породив Юду та братів його. Юда породив Фареса і Зару від Тамари…

Непролазний частокіл імен викликає лиш одну реакцію: бажання пропустити цей абзац і почати читати зі слів: «А народження Ісуса відбулося так. Коли Його мати Марія була заручена з Йосипом…» Реакція справедлива, але поставмо собі питання, чому Матей так невигідно розпочав свою книгу. Якби він сьогодні приніс рукопис свого Євангелія до будь-якого видавництва, йому відразу вказали б на цей початок як на невигідний, такий, що відлякує від читання. Чи розумів би він це? Важко сказати, але давайте спробуємо відштовхнутися від іншого погляду — розмістити родовід на самому початку було важливо для Матея. Але питання «чому?» від цього не щезає, тільки змінюється мінус на плюс: раніше ми думали, чого євангеліст такий нерозумний, а тепер думаємо, що ж самі випускаємо з поля розуміння.

Якщо зауважити, що Матей писав Євангеліє передовсім до євреїв, співбратів, то треба знати, що в єврейській літературі важливе мало бути на початку книги. Євреї казали, що зміст книги можна умістити в першому розділі, а зміст першого розділу в першому вірші. Тобто, не розуміючи змісту оцього першого, що ми звикли пропускати, ми втрачаємо розуміння решти Євангелія. Нічого собі!

Відхекавшись від несподіванки і кардинальності висновку про нерозуміння, відновимо спокійне дихання і почнемо роздумувати, як Шерлок Холмс, тягнучи за кінець заплутаного клубка.

Загалом беручи, імена не були чимось новим у Біблії. Довгі ряди імен зустрічаються в багатьох книгах Святого Письма. Перша діяльність людини, яку можемо прямо відстежити в Біблії, це надавання імен тваринам в Едемі. В принципі, Бог творив світ, називаючи те, що має постати. Наприклад: «Нехай буде світло». Тобто перший розділ Старого Завіту це також суцільні «імена»: світло, темрява, небо, земля, світила, світила більші та менші… Від самого початку давання імен було чимось близьким до розуміння суті того, що іменується, до самого створення. Шерег імен у Євангелії торкається глибин історії, торкається аж першого Творіння. Одне випливало з іншого, той народжувався від того, і так далі, і так далі, а вже потім народився Ісус. Тобто цим показано як мінімум невипадковість, послідовність появи Ісуса. Ніби всі ці Авраами, Ісааки, Якови… були потрібні для того, щоби врешті-решт на світ прийшов Ісус.

Усе, досить. Немає вже місця для роздумів. Сподіваюся, що невеличкий кінець цього клубка, край тоненької мотузки ви вже тримаєте. Тримайте міцно і розкручуйте далі. Наснаги.



Джерело: CREDO

Переглядів: 486 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Вересень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz