П`ятниця, 29.03.2024, 11:00


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2010 » Серпень » 27 » Образ Гваделупської Діви Марії – приховане послання людству
16:57
Образ Гваделупської Діви Марії – приховане послання людству
Нерукотворний образ Діви Марії Гваделупської, що вже п'яте століття зберігається в спеціально побудованій для нього базиліці, - найбільша святиня Мексики. Популярність її поширюється далеко за межі країни. Гваделупську Діву називають «Покровителькою обидвох Америк». А наукові дослідження образу, результати яких опубліковані останніми роками, просто приголомшують...



«ВСІ, ХТО ПОПРОСИТЬ МОЄЇ ДОПОМОГИ, ОТРИМАЮТЬ ЇЇ ТУТ, НА ЦЬОМУ МІСЦІ...»

Історія образу пов'язана з явлінням Діви Марії 17-річному селянинові-індійцеві Хуану Дієго 9 грудня 1531 р. біля Мехіко, на горбі Тепейяк. Богоматір звернулася до хлопця з побажанням, щоб «ви побудували церкву на цьому місці, де ти і твої брати зможуть відчути моє співчуття до вас. Всі ті, хто щиро попросить моєї допомоги, отримають її тут, на цьому місці».

Хуан Дієго з'явився до єпископа Хуана де Сумарраги і передав йому ці слова. Вислухавши індійця, єпископ попросив, щоб Діва Марія яким-небудь знаменням підтвердила сказане. Хуан повернувся до горба Тепейяк і знову побачив Діву. «Я дам таке знамення, - сказала вона. - Чекаю тебе на цьому місці завтра». Коли хлопець знову прийшов, то побачив пишний кущ троянд, що розцвів на безплідній скелі. Поряд з ним стояла Пресвята Діва. «Ось моє знамення, - сказала вона. - Візьми ці троянди, загорни в свій плащ і віднеси єпископові. Цього разу він повірить тобі». Коли Хуан Дієго з'явився перед єпископом і його радниками і розвернув плащ, всі впали на коліна: на плащі дивним чином виявилося збереженим лице Пресвятої Деви...

Науковий інтерес до нерукотворного образу виник ще в ХVIII ст. Систематичні його дослідження почалися в 1948 р. За цей час образ неодноразово піддавався ретельним аналізам. Як і у випадку з Туринською плащаницею, всякий раз використовувалися найсучасніші технічні засоби.

У 1976 р. мексиканські учені Ернесто Пальярес і Роберто Паласиос зробили висновок: полотно, на якому збережений образ, виткане з волокон кактуса айяте. Цей матеріал дуже недовговічний. Максимальний термін його існування - 2-3 десятиліття. Той факт, що полотно зберігається на протязі вже 470 років і жодних ознак гниття або розпаду на ньому немає, з наукової точки зору неможливо пояснити.

Перші 200 років образ зберігався без яких-небудь захисних покриттів, в кіптяві сотень свічок, в диму кадил, на нього впливали природні атмосферні процеси. Будь-яка ікона, створена людськими руками, давно прийшла б у ветхість. Але на образі Гваделупської Діви все це не залишило анінайменших слідів! Більше того, результати досліджень показали, що матеріал, на якому збережений образ Діви Марії, по нез'ясовних причинах не припадає пилом, не схильний до впливу вологи і гнильних бактерій, дії комах і грибків.

БАРВИСТЕ ПОЛОТНО, СТВОРЕНЕ БЕЗ... ФАРБ

У 1977 р. образ досліджували американські і німецькі вчені, серед яких був нобелівський лауреат, професор хімії Ріхард Кун. Результати цих досліджень показали, що образ не міг бути створений людською рукою, оскільки на полотні відсутні сліди грунтовки, розмітки, попередніх нарисів, слідів пензля художника. Метод створення образу сучасній науці досі невідомий.

Учених уразила і відсутність пігментів природного походження - мінерального, тваринного або рослинного. Синтетичних пігментів теж немає, але їх в XVI столітті і не знали! Кожен відтінок зображення є хімічною сполукою, молекули якої безпосередньо пов'язані з тканиною. Там, де їх немає, немає і кольору, а значить, і зображення.

Професор Філіп Каллахен з університету штату Флоріда (США) і його колега Джоді Б.Сміт в 1979 р. вивчали образ в інфрачервоних променях. Вони виявили, що при зміні кута спостереження кольори образу змінюються. Це явище відоме як іридесценція, і воно не може бути відтворене штучним шляхом - тобто образ Діви Марії не міг бути створений людиною.

ЖИВІ ОЧІ ІКОНИ

Очі Діви Гваделупської виглядають, як очі живої людини. У них ученим удалося виявити і явище рефлексії, яке можна спостерігати лише у живих людей і яке не можна створити за допомогою навіть найвитонченіших методів живопису.

А в 1929 р. фотограф Альфонсо Марке розрізнив в правому оці Діви лице бородатого чоловіка. Через 20 років дослідник Хосе Карлос Салінас Чавес підтвердив цей факт. Він виявив ясне зображення бородатого чоловіка в правому оці і дещо гірше - в лівому.

Відкриттям зацікавилися офтальмологи і фізики. Результати їх досліджень були обнародувані 27 березня 1956 р. Ученим удалося виявити в очах образу Діви Марії ефект потрійного віддзеркалення (явище Пуркіньє-Сансона), характерний для очей живої людини. Ці віддзеркалення знаходяться там, де їм і належить бути згідно із згаданим явищем, а деформація цих образів відповідає заломленню рогівки.

ВІДКРИТТЯ ДОКТОРА ТОНСМАННА

Впродовж останніх 20 років дослідженням образу займається перуанський учений Хосе Асте Тонсманн. Він вперше використовував метод цифрової обробки зображень, що застосовувався до цього лише в космічних дослідженнях. На початку 2001 р. Тонсманн опублікував результати своїх робіт.

Збільшивши розмір зіниць образу в 2500 разів, учений виявив щось вражаюче: у правій зіниці він розрізнив зображення сидячого індійця.

Другим чином, який розпізнав дослідник, було зображення індійця Хуана Дієго. Потім він виявив лице літнього чоловіка. «Спочатку я не міг зрозуміти, чиє це зображення, - розповідає Тонсманн. - Проте незабаром мені попалася на очі картина художника Мігеля Кабрери, де я побачив схоже обличчя. Це був портрет єпископа Сумарраги».

Наступне відкриття повергнуло ученого в шок: це була фігура жінки явно негритянської подоби. Негритянка в Мексиці в 1531 г.? Цього не могло бути. Але тут на допомогу прийшли історики. Виявилось, що в заповіті єпископа Сумарраги є згадка про сім'ю, що належала йому, негрів-рабів.

Всього в правій зіниці ока Діви удалося розпізнати 12 фігур. Всі вони різного розміру, оскільки збережені в перспективі так, як якби зображення було фотографією того, що бачила Діва Марія. Сцена відповідає тому моменту, коли Хуан Дієго розвертав свій плащ перед єпископом Сумаррагою.

Коли Тонсманн збільшив зображення лівого ока Богоматері, то виявилось, що в його зіниці є такі ж фігури, що проте знаходяться під іншим кутом і з іншими пропорціями, що пояснюється оптичним ефектом при віддзеркаленні протистоячого об'єкту. Але на цьому відкриття Тонсманна не закінчилися.

ПОСЛАННЯ ЛЮДЯМ

В центрі зіниць учений виявив групу ще дрібніших фігур, не пов'язану з першою. Це була індіанська сім'я - чоловік, дружина і діти. Найменшу дитину жінка несе на плечах. Доктор Тонсманн бачить в цьому відкритті своєрідний знак, даний Пресвятою Девой, адресований нам, людям нинішньої епохи. «Не можна не дивуватися з того, що ці мікроскопічні зображення залишалися в невідомості майже 500 років, перш ніж сучасна техніка дозволила їх розпізнати, - говорить Тонсманн. - Це свідчить лише про те, що послання Діви Марії чекало своєї години. Образ сімейства служить для нас нагадуванням про те, яке величезне, нескороминуще значення має сім'я. Це особливо актуально у наш час, коли цей найважливіший суспільний інститут намагаються засувати на задній план».

Дослідник вважає, що образ сім'ї в зіницях Діви Гваделупської духовно пов'язаний з нашим антигуманним часом, який серйозно загрожує моральному обличчю людства, і в першу чергу - сімейним засадам.

Ред. - історична довідка (РТР-вести): третього числа третього місяця 2003 р. в Мексиці почалося масове паломництво віруючих до місця чергового дива - прямо посеред шосе, на асфальті з'явився чудотворний образ Діви Гваделупської. Як стверджують місцеві жителі, його намагалися відмити з милом, але лице мадонни не зникає. Паломники побудували навколо ікони огорожу. Щодня сотні людей приносять туда квіти і свічки.

переклад Milites Christi Imperatoris
Переглядів: 604 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Серпень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz