Субота, 19.08.2017, 22:36


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Наш час
Яндекс.Погода

Міні-чат
200














Головна » 2017 » Червень » 11 » Урочистість Пресвятої Трійці
13:43
Урочистість Пресвятої Трійці

У Римо-Католицькій Церкві відзначення свята Трійці слідує в літургійному календарі через тиждень після Зіслання Святого Духа. Так віруючі мають змогу глибше замислитися над Особою Духа окремо і над самою Єдиносущною Трійцею. Не можна сказати, що в історії Церкви таких замислень бракує: наприклад, багато віруючих України знайомі з сестрами згромадження Служебниць Святого Духа – конгрегації, «скерованої» на пізнання Духа та особливе служіння Йому і в Ньому. Є жіноча конгрегація Сестер Святого Духа; є також і брати-тринітарії – Орден Пресвятої Трійці. Отже, християни стараються пізнавати свого Бога, і служити Йому мірою пізнаного. Слова «Трійця» у Святому Письмі немає, що нерідко стає аргументом проти християнського розуміння Бога. Воно вперше вжите у ІІ ст.н.е. Теофілом Антіохійцем. Але християнство ніколи не було мертвою «вірою букви», воно завжди є живою вірою в Бога Живого, і наша основа – це як Писання, так і Традиція, тобто розвиток богословської думки. Оскільки у Святому Письмі в багатьох місцях сказано про Бога Отця, Сина Божого – Христа, який також є Богом, і Духа, рівного Отцю і Сину, то поява формули про троїчність Бога становила тільки «питання часу», а не питання цитати. Назва «християни», як відомо, постала у практиці віри перших послідовників Спасителя, записана у Діяннях і так увійшла в канон Біблії (Діян 11,26). Слово «Трійця» виникло дещо пізніше, а в канон Святого Письма Церква включила не все, що писалося (бо це була би безконечна книга). Однак суто логічне поняття Трійці, яке зосереджує в собі тайну трьох Осіб Божих і водночас підкреслює, що християни вірять в одного Бога, а не в трьох богів, відкидати не варто – бо таки нелогічно. Таємниця Трійці величезна і є підставою для розуміння багатьох складних моментів буття, зокрема, чим є любов, чому вона потребує спільноти для своєї реалізації, чому вона завжди творча, чому і як саме вона всепрощаюча тощо. На сьогодні християнське богослов’я загалом розвинулося настільки, що триєдиність Бога не підлягає жодним сумнівам, і навіть питання про «філіокве» (ісходження Духа від Отця і Сина) піднімають на щит ті, хто просто не хоче мати з Вселенською Церквою добрих стосунків і шукає підстави для цього. Окреме відзначення дня Пресвятої Трійці постало тільки в ХІ ст., а 1334 року Папа Йоан ХХІ поширив святкування на всю Церкву. Святий Руперт (†1180) уже знав це свято і так пояснював, чому його місце в календарі – наступної неділі після Зіслання Святого Духа: «Бо ж незабаром після сходження духа Святого істина Христова і хрещення, про яке Він повелів в ім’я Отця і Сина і Святого Духа, вділялися по цілому світу. Отак і сьогоднішня урочистість є найпрекраснішим завершенням циклу спасіння». Кожний свій день ми розпочинаємо і завершуємо на славу Трійці – знаком хреста і молитвою «в ім’я Отця і Сина і Святого Духа». Ці короткі слова є для нас ствердженням слів Писання, що «коли ми живемо – для Господа живемо, і коли вмираємо – для Господа вмираємо» (Рим 14,8), що ми – присвячені Богові люди, «народ священиків», і що ми «у Ньому живемо, рухаємося й існуємо» (Діян 17,28). Небо розпочинається на землі: як повітря, яким ми дихаємо, є тим само небом, яке ми бачимо над головами, так і Небеса Божі розпочинаються вже на землі, і рай чи пекло кожен собі готує тим, як живе. «Жити, рухатися, існувати» у Пресвятій Трійці означає уже за життя входити в Її позачасове, предвічне існування, будувати свою вічність з люблячим Отцем, Сином-Спасителем і Духом-Утішителем. В іконографії прийнялося зображення Отця як «ветхого днями» (за видінням пророка Даниїла, Дан 7,9), Сина у відповідності до зображення з Туринської плащаниці, і Духа як голуба (напр., Мк 1,10). У старохристиянській іконографії (IV ст.) Трійцю зображали як трьох чоловіків (аналогія до Бут 18,2).
Джерело: CREDO

Переглядів: 30 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту




























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz