Четвер, 18.04.2024, 21:05


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2011 » Червень » 20 » Урочистості і обов'язковий спомин цього тиждня
01:07
Урочистості і обов'язковий спомин цього тиждня
21 червня,СВ. АЛОЙЗІЯ ГОНЗАГИ, МОНАХА
Обов'язковий спомин


 

Св. Алойзій народився у 1568 році біля Мантуї та був найстаршим сином маркграфа Ферранте де Кастільйоне. Будучи пажем при дворах у Мантуї, Флоренції та Мадриді, він відзначався любов'ю до молитви, чистотою і самозреченням. Сімнадцятирічним юнаком вступив до ордену Єзуїтів. Постійне усвідомлення Божої присутності, дух покаяння, смиренність, послух ще більше розвинулися у монашому житті. Будучи єзуїтським семінаристом, св. Алойзій заразився чумою, коли доглядав хворих, і помер 21 червня 1591 року.

 


      24 червня
НАРОДЖЕННЯ СВ. ЙОАНА ХРЕСТИТЕЛЯ
Урочистість


За півроку перед Різдвом Христовим ми вшановуємо Народження святого Йоана Хрестителя, котрий провістив прихід Христа і вказав Його народу.

Св. Йоан Хреститель займає особливе місце серед святих Церкви. Його народження відзначаємо як окреме свято. Святий Августин додає, що ми «не святкуємо народження жодного іншого святого; відзначаємо народження Йоана, відзначаємо народження Христа». Йоан є дитям обітниці, даром Божим. Він народжується від безплідної та похилого віку жінки, що символізує Старий Завіт. Христос же – від молодої діви – Марії, бо Він приносить Новий Закон. Тому Традиція говорить про св. Йоана, що він є границею між Старим і Новим Завітом. Він є останнім із Пророків, бо з народженням Ісуса Христа розпочинається в історії спасіння абсолютно новий час. Йоан, хоча й уособлює Старий Завіт, є водночас знаком очікування на прихід Месії, стає свідком цього приходу. (Oremus).


   26 червня
Урочистість Пресвятого Тіла і Крові Христа


Булла папи Урбана IV, якою встановлено цю урочистість, описує його як більш урочисте святкування Євхаристії в порівнянні зі щоденною св. Месою. Вперше урочистість Тіла і Крові Христа було відсвятковано в Льєжі (Бельгія) за указом місцевого єпископа Роберта в 1247 році.

На виникнення урочистості вплинуло прагнення середньовічних християн бачити Хостію (яка для тих, що каються, була єдиною можливістю доторкнутися до Таємниці Євхаристії), апологетичні мотиви (суперечки щодо реальної присутності Ісуса в Євхаристії), видіння черниці Юліани де Ретін,  у яких Ісус просив особливого вшанування Євхаристії. Повірений черниці, архідиякон Жак Панталеон з Труа, що став згодом Папою Урбаном IV,  розповсюдив урочистість у всій Церкві. На його рішення вплинуло і Євхаристійне диво в містечку Болсена (закривавлений корпорал, який до цього дня зберігається в Орвьето, Італія). Булла призначила урочистість на четвер після неділі Пресвятої Трійці.

Месал Павла VI пропонує на цю урочистість  дві префаціі. Перша з них вказує на Христа як на істинного і вічного священика, що встановлює під час останньої вечері Таїнство вічної Жертви. Жертва св. Меси представлена як сакраментальний вираз жертви Христа на хресті. Жертва, принесена Ісусом під виглядом хліба і вина в Єрусалимській світлиці - це антиципація жертви на хресті, а також "форма", до якої хрещена жертва наділяється в житті Церкви. Святе причастя - це участь у жертві Христа.

Друга префація говорить про плоди Пресвятої Євхаристії та про те, що участь в ній служить тому, щоб ми уподібнилися до Ісуса Христа.

З XIII століття в деяких куточках Європи стали відбуватися євхаристійні процесії, які згодом поширилися повсюди.

 Спочатку процесія полягала в урочистій ході з Пресвятими Дарами під спів вірних. Потім вона з'єдналася з молитвами про врожай, і в XV столітті набула вид ходи з чотирма стояннями (як  чотири сторони світу). При кожному стоянні читалося Євангеліє, а вірні отримували благословення Пресвятими Дарами. Приблизно такий же вигляд має процесія і нині.
Переглядів: 578 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz