П`ятниця, 19.04.2024, 01:50


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2012 » Вересень » 26 » Важкі питання. Чи буде дійсною Сповідь, якщо почуття каяття "охололо"?
14:11
Важкі питання. Чи буде дійсною Сповідь, якщо почуття каяття "охололо"?


ПИТАННЯ:
Хотілося б уточнити один момент, пов'язаний зі Сповіддю. Наприклад, якщо я згрішу в четвер і відразу  захочу висповідатися, щиро шкодуючи про скоєне і відчуваючи щире каяття, але з якихось причин не зможу висповідатися, скажімо, до неділі: чи буде дійсною моя сповідь? Адже за чотири дні каяття якось «остигає», воно вже не таке, як «по гарячих слідах».

ВІДПОВІДЬ: З одного боку, Ви маєте рацію: чим більше часу проходить з моменту гріха до сповіді, тим більше «остигає» каяття за скоєний гріх. Однак для того, щоб сповідь була щирою, необхідно мати духовне сокрушення, тобто  усвідомлення, що гріх важко образив Господа. Каяття ж на рівні почуття не є необхідною умовою для щирої сповіді. Це каяття іноді є, іноді його немає, і не завжди можливо викликати в собі жаль на рівні почуттів.

Богослови розрізняють між «вищим ступенем каяття за силою» і «вищим ступенем каяття за шкалою цінностей». Така відмінність будується на наступному: всі речі в цьому світі є безпосередніми для наших органів чуття, тому вигляд коханої людини тішить нас і зачіпає наші емоції, а скорботна, неприємна сцена може викликати плач або велике занепокоєння. Духовні ж реалії не підкоряються безпосередньо нашим почуттям. Саме тому любов до Бога й Ісуса Христа не завжди захоплює наші емоції. Але в цьому немає необхідності: досить, щоб за шкалою цінностей ці блага перебували на першому місці. Це означає, що до цих благ ми прагнемо в першу чергу і не йдемо на компроміси, тому що ставимо їх понад усе.

Така любов - ще сильніша, ніж любов, яка зачіпає нас тільки на рівні емоцій. У силу цієї любові ми вважаємо гріх найбільшим злом і найбільшим нещастям, яке може з нами трапитися.

Такий тип скорботи і каяття не вимагає зітхань, сліз і різних емоцій. З іншого боку, він схиляє віруючого зазнати будь-яку печаль і відмовитися від чого завгодно, лише б не зробити тяжкого гріха.

Разом з тим, немає нічого поганого в тому, що людина намагається збудити в собі каяття і на емоційному рівні. Іноді для цього буває достатньо зупинитися перед Розп'яттям і задуматися, скільки болю ми завдаємо Господу нашими гріхами.

Час, який проходить між іспитом совісті і сповіддю, - це благодатний момент для пробудження в нас як духовного покаяння, що найважливіше, - так і відчутного на рівні почуттів, що не є обов'язковою умовою і не завжди можливе.

За матеріалами: Радіо Ватикан


"КАТОЛИЦЬКИЙ ОГЛЯДАЧ"
Переглядів: 549 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Вересень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz