Вівторок, 26.11.2024, 14:56


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2013 » Червень » 19 » Важкі питання. Чи були пологи Діви Марії безболісними?
21:06
Важкі питання. Чи були пологи Діви Марії безболісними?


ПИТАННЯ:
У фільмі «Божественне народження» показані пологи Діви Марії, яка страждає від болю так само, як будь-яка жінка. Але як це можливо, якщо Богородиця була дівою до, під час і після народження Ісуса? Діва Марія була вільна від первородного гріха, значить, вона повинна бути вільна від його наслідків – болісних  пологів. Чому в Одкровенні Івана Богослова про Діву Марію написано, що вона «мала в утробі, і кричала від болю та мук народження»?

ВІДПОВІДЬ: Безболісні пологи Діви Марії не є догмою віри, але це логічний наслідок догми про невинність Богородиці, що збереглася під час пологів. Церква вшановує Діву Марію як Приснодіву − народження Христа не порушило Її дівочої цілісності, але освятило її.

 Безболісні пологи Діви Марії не можуть бути наслідком свободи від первородного гріха. Адже Пресвята Богородиця дуже багато страждала у своєму житті, як і всі люди, відмічені первородним гріхом. Таким чином, безболісні пологи − не наслідок догми про Непорочне Зачаття Марії, а наслідок догми про її невинність, також і під час пологів.

 Гіпотеза про болючі пологи Діви Марії може бути пов'язана з апокрифічними Євангеліями, згідно з якими в момент пологів Діви Марії були присутні повитухи. Але це побічно спростовує євангелист Лука, який стверджує, що сама Діва Марія «сповила і поклала в ясла» Дитятко Ісуса (Лк. 2,7).

 Святий Єронім у трактаті «Проти Гельвідія» пише з цього приводу: «Не було ніяких повитух, ніяких бабок. Вона сама була матір'ю і повитухою. Слова з Євангелія від Луки заперечують примхи апокрифів».

 Наведемо також думку святого Томи Аквінського, викладену в «Сумі теології» (частина 3, 35, 7): «Біль породіллі викликаний розширенням шляхів, через які має вийти потомство. Але ми пояснили, що Христос вийшов з лона матері, не відкриваючи його, не розширюючи шляхів.

 Тому при її пологах не було болю і ніякого ушкодження, але найбільша радість, бо Богочоловік народжувався на світ, згідно з пророком Ісаєю (35,1): «Звеселиться пустеля і суха земля, і радітиме степ, і зацвіте, мов троянда».
 Учительство Церкви не заглиблювалося в подробиці пологів Діви Марії. Проте одна з літургійних молитов Церкви говорить: «Діва Марія без болю народила Спасителя віків». Lex orandi est lex credendi: закон молитви є закон віри. Літургія, таким чином, відображає віру Церкви в безболісне народження Ісуса Христа Дівою Марією.

 Що стосується жінки з 12 глави Апокаліпсису, яка «мала в утробі і кричала від болю та мук народження», то цей вірш стосується насамперед Ізраїлю, який народжує Месію, а також Церкви, котра народжує Христа для світу. Муки народження сильні, але вони тривають недовго і поступаються місцем великій радості, нагадуючи віруючим, що люди народжуються для віри за допомогою Христа.

 У 16 розділі Євангелія від Івана (21-23) говориться: «Журба жінці, коли вона народжує, бо година її вибила. А вродить дитятко − з радощів, що людина на світ народилася, вже й пам'яті про болі нема! Оце й ви нині в журбі. Але я вас знову побачу, і зрадіє ваше серце, і ніхто ваших радощів від вас не відбере. І того дня ви не будете питати мене нічого. Істинно, істинно кажу вам: Чого б ви тільки попросили в Отця, Він дасть вам у моє ім'я».

 Це означає, що Церква не повинна боятися випробувань, тому що випробування завжди віщують народження нових чад. Тертуліан говорив, що «кров мучеників − це насіння християнства».

 Жінка з 12 глави Апокаліпсису − це також і образ Діви Марії. Але саме образ, тому що потім говориться, що в цієї жінки є й інші діти, проти яких спрямована лють дракона: «І розлютився дракон на жінку і пішов воювати проти решток її нащадків, що зберігають заповіді Бога і мають свідчення Ісуса Христа» (Од. 12,17).

 «І народила сина-мужа, що має пасти всі народи жезлом залізним», − йдеться в Апокаліпсисі, 12 глава, 5 вірш. Біблеїст Ігнасіо де ла Поттері пише: «Хто ж це дитя чоловічої статі, народжене жінкою?» (12,5). Разом більшістю тлумачів богослов визнає, що йдеться про Месію, Ісуса − як підтвердження фрази з 2 псалма, що описує драму Месії: «Ти їх жезлом залізним, розіб'єш їх, як посудину гончара». Про яке ж народження йдеться? Тут говориться не про те народження Месії, про яке розповідається в Євангеліях про дитинство Ісуса, а про народження, що сталося Великоднім ранком. У Новому Завіті Воскресіння неодноразово описано як нове народження. Наприклад, в Діяннях Апостолів: «І ми благовістимо вам, що ту обітницю, дану батькам, Бог виконав нам, дітям їх, воскресивши Ісуса», як і в другому псалмі: Ти Син Мій, Я сьогодні породив Тебе» (Ді. 13,32−33). Вірш з псалма, цитований у цьому уривку і в інших місцях Нового Завіту, застосовується до Воскресіння Ісуса, як, наприклад, у Посланні до Євреїв (1,5): «Кому бо з ангелів він коли мовив: «Син мій єси, я сьогодні породив тебе?». І ще: «Я буду йому за Отця, а він буде мені за Сина?». З цього ж Псалма взято опис «дитяти чоловічої статі» з Апокаліпсису. Таким чином, Воскресіння − це момент, в який Ісус пробуджується до нового життя. Момент «народження» Христа у славі, початок Його життя у славі. Це про Нього говориться: «дитина її була взята до Бога, і до престолу Його» (Од. 12, 5): тут описано небесне прославляння Христа, Його Вознесіння. Цілком очевидно, що під народженням немовляти в Книзі Одкровення мається на увазі не фізичне народження, а саме Воскресіння і остаточна перемога Христа над силами зла. Тому муки народження, про які згадується у 12 главі Апокаліпсису, не треба пов'язувати з фізичним народженням Ісуса у Вифлеємі. Йдеться про болісне народження нового Народу Божого через Хрест і Воскресіння. 

 За матеріалами http://ru.radiovaticana.va


"КАТОЛИЦЬКИЙ ОГЛЯДАЧ"
Переглядів: 605 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz