Субота, 27.04.2024, 02:46


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2013 » Січень » 22 » Бенедикт XVI: Пастирі Церкви зобов'язані застерігати людей від сучасних ідеологій, що абсолютизують людину
01:21
Бенедикт XVI: Пастирі Церкви зобов'язані застерігати людей від сучасних ідеологій, що абсолютизують людину


Папа Бенедикт XVI прийняв на аудієнції учасників пленарної асамблеї Папської ради Cor Unum - діяльності якої було присвячено нещодавнє апостольське послання Папи motu proprio «Intima Ecclesiae natura».

«Ваше свідоцтво, - сказав Святіший Отець у вітальній промові до учасників асамблеї, - може відкрити двері віри багатьом людям, які шукають любові Христової». У цьому році на своєму пленарному засіданні Папська рада обговорює «Милосердя, нову етику і християнську антропологію». Ця тема - сказав Папа - «відображає тісний зв'язок між любов'ю і істиною». Весь християнський етос знаходить свій сенс у вірі як зустрічі з Ісусом Христом, що відкриває новий горизонт і наділяє життя надійним орієнтиром. Християнська любов має своє підґрунтя у вірі. Зустрівши Бога і переживши Його любов, ми вчимося жити не для себе, а для Нього, і з Ним - для інших.

Відштовхуючись від цього зв'язку між вірою і любов'ю, Папа підкреслив пророчий вимір, яким любов наділена завдяки вірі. Прихильність до Євангелія надає любові християнську форму. Християнин, особливо коли він працює у благодійних структурах, повинен керуватися принципами віри, повинен слідувати «точці зору Бога» і Його задуму про нас. Цей новий погляд на світ і на людину породжує правильний критерій оцінки різних проявів милосердя.

В кожну епоху - констатував Папа - людина, відходячи від цього задуму, ставала жертвою культурних спокус, які врешті-решт її  поневолювали. В останні століття ідеології, що вихваляють культ нації, раси чи соціального класу, проявили себе як справжнісіньке ідолопоклонство. Те ж саме можна сказати про нестримний капіталізм, що поклоняється прибутку, який породив кризу, нерівність і убогість. Сьогодні - сказав далі Папа - все більше людей усвідомлюють невідмовну гідність кожної людини і взаємну відповідальність, - і це сприяє розвитку справжньої цивілізації, цивілізації любові. З іншого боку, і наша епоха охарактеризована тінями, які затьмарюють задум Бога.

До таких феноменів Папа зараховує «трагічне зведення антропології до стародавнього гедоністичного матеріалізму» і «технологічного прометеїзму». Поєднання матеріалістичного бачення людини зі стрімким розвитком техніки породжує антропологію, по суті атеїстичну. Вона зводить людину до її автономних функцій, розум - до функцій мозку, а історію - до самореалізації. Все це - абстрагуючись від Бога, від духовного виміру і від горизонту, що виходить за межі земного життя. У перспективі людини, позбавленої душі і особистих відносин з Творцем, те, що технічно можливо, вважається морально допустимим, будь-який експеримент прийнятний, будь-яка демографічна політика законна, будь-яка маніпуляція дозволена. Пастка полягає в абсолютизації людини: людина хоче стати ab - solutus, позбавленою всяких уз. Вона претендує на незалежність і вважає, що її щастя полягає в самоствердженні. Це радикальне заперечення людини як створіння і чада Божого призводить до драматичної самотності.

Папа підкреслив, що пастирі Церкви зобов'язані застерігати від подібних ідеологій як окремих віруючих, так і всіх розсудливих людей. Мова йде про помилки, масковані під прогрес, права або гуманізм. Церква завжди виступає за просування людини згідно з задумом Бога, при збереженні її недоторканної гідності, вертикального і горизонтального вимірів. До цього повинні прагнути і церковні структури, просуваючи бачення людини як особистості, покликаної до глибокого спілкування з Богом. Людина - не індивідуум, який живе сам по собі, і не анонімний член спільноти, але неповторна особистість, створена для взаємин і соціалізації. Тому Церква - додав Папа - говорить «ні» різним гендерним теоріям, стверджуючи, що взаємодоповнюваність чоловічої і жіночої статі є вираженням краси природи, створеної Творцем.

За матеріалами: http://ru.radiovaticana.va


"КАТОЛИЦЬКИЙ ОГЛЯДАЧ"
Переглядів: 452 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz