Вівторок, 19.03.2024, 04:09


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2011 » Січень » 30 » Церква відповідає на закиди Свідків Єгови
01:16
Церква відповідає на закиди Свідків Єгови

Даний буклет не прагне образити релігійних почуттів членів організації про яку йтиме мова далі, але прагне поширити правду ([…] і спізнаєте правду, і правда визволить вас (Йо. 8:32).

Пресвята Трійця

Свідки Єгови (далі–С.Є.) неодноразово закидають Церкві небіблійність її вчення про Пресвяту Трійцю. До прикладу приведемо цитату з їхнього видання: «[…] люди, котрі приймають Біблію як Слово Боже, не поклоняються Трійці, яка складається з трьох богів в одному. У Біблії взагалі немає слова "Трійця". Правдивий Бог – це одна Особа, відмінна від Ісуса Христа. Божий святий дух не є особою». (Знання, яке веде до вічного життя. 1995 р., с. 31). Так, дійсно, термін «Трійця» є відсутнім у Святому Письмі, але це не означає, що Біблія не має розуміння цього поняття.
Перш за все, С.Є. відкидають Її через те, що вважають незрозумілою, не логічною. Для вияснення цієї теми, нам на допомогу приходить апостол Павло, який говорить:
 Які незбагненні Його [Божі] постанови і недослідимі Його дороги (Рим. 11:33, також1Кор. 13:12; Іс. 55:8,9). Навіть самі свідки допускають, що людина не може збагнути розумом безмежного Бога. Тоді, чому організація С.Є. старається без змістовно спростити розуміння Трійці?

С.Є. не можуть збагнути як Бог може бути єдиним і триособовим. Але Старий Завіт не мав з цим проблем: Тож сказав Бог [однина]: «Сотворімо [множина] людину на наш образ і на нашу подобу…» (Бут. 1, 26, також Бут.1:1; 3:22; 11:7; Іс. 6:8; 48:16).

Вслід за цим ап. Павло дуже часто користується троїчними формулами: Благодать Господа Ісуса Христа й любов Бога [й Отця – перекл. Огієнка] і причастя Святого Духа з усіма вами! (2Кор. 13:13, також 1Пет. 1:2; Йо. 20:28; Єв. 1:8; Дії 5:3,4). Чи називається Отець «Богом» в 1Пет. 1:2? Чи називається Богом Ісус в Йо. 20:28? Чи признається Богом Святий Дух в Діяннях 5:3,4?

Не сприйняття С.Є. Бога як Трійці має глибші корені, ніж видається на перший погляд. По-перше, це небажання визнання того, що Ісус Христос є Богом (С.Є. називають його архангелом Михаїлом). Їх видання говорять подібні із цим твердження:«Ісуса було названо Божим "Єдинородним Сином", бо Єгова створив його безпосередньо.». (Знання, яке веде до вічного життя. 1995 р., с. 39) Біблія говорить, що наше істинне життя залежить від пізнання Бога (Йо. 17:3; 8:12; Мт. 7:21-23; Як. 2:19). Це означає, що тільки пізнавши правду, яку довірив Христос своїй Церкві, ми, на скільки це можливо, пізнати Бога (Йо.8:32). Ап. Йоан говорячи про Слово-Логос (Ісус Христос), каже: Споконвіку було Слово, і з Богом було Слово, і Слово було – Бог (Йо.1:1). Ким, тоді є Ісус Христос? Неправдивим богом? «Меншим» Богом? Але ж Бог один!!!

Сам Христос свідчить про себе: Я і Отець –одно! (Йо.10:30). Чому при цих словах євреї хотіли каменувати Ісуса!? Хіба ж не через розуміння того, що ВІН – БОГ?

Апостоли Христові також жили цією вірою. Після Христового воскресіння апостол Тома виразив цю віру апостолів перед Ісусом словами: Господь мій і Бог мій(Йо.20:28).

В іншому місті Біблія промовляє подібне: Я – Альфа і Омега, початок і кінець, – говорить Господь Бог, хто єсть і хто був і хто приходить, Вседержитель (Од. 1:8). Кожен свідок підтвердить, що мова йде про Єгову (чи краще сказати СУЩОГО, ЯГВЕ). Його тут називаютьВседержителем. Але як це можна порівняти із 7-мим віршем, Який передує згаданому вище(?):От, приходить із хмари і побачить його кожне око, і ті, що його прокололи… (Од. 1:7, пор., Йо. 19:37, Од.2:8, ). Хіба тут йде мова не про Ісуса Христа? Хіба він не був ПРОКОЛЕНИЙ списом на хресті? А в кінці Йоанового Одкровення «Альфа і Омега» говорить: От, приходжу скоро […]Я – Альфа і Омега […] (Од. 22:12,13, пор., Іс. 44:6; 48:12), а Йоан підсумовує сказане:Амінь, прийди, Господи Ісусе! (Од. 22:20).

Другим коренем проблеми є невизнання того, що Святий Дух є Богом, Особою Трійці. Ось, що говорить про це один з їхніх часописів: «Ні, святий дух не є особою ні частиною трійці. Святий дух – це Божа активна сила, якою Він користується, щоб виконувати Свою волю. Святий дух не є Богові рівний, але завжди є в Його розпорядженні і підлеглим Йому» (Чи вам вірити в Трійцю? 1989 р., с. 23). Але якщо так, якщо він не Бог, а «енергія», «сила», тоді як Святому духу притаманні такі атрибути як посідання розуму, знання Божих думок (1Кор. 2:10,11, пор., Йо. 5:39), почуттів (Еф. 4:30, пор., 2Кор. 2:2-5); має волю для роздавання дарів (1Кор., 12:11,пор., Як. 1:18), навчання (Йо. 14:26), щоб свідчити про Ісуса (Йо. 15:26); Він керує і заступається (Рим. 8:14;26), дає доручення і наказує (Дії 13:4; 8:29), говорить до людей(Йо. 15:26; 2Пет. 1:21). Його як Особу можна обманути (Дії 5:3), хулити (Мт. 12:32, пор., хула: на Бога Отця – Од. 13:6; 16:9; на Бога Сина – Мт.27:39; Лк. 23:39) чи бути слухняним щодо Нього (Дії 13:2; 10, 1-33). І ще пригадуєте, на початку ми говорили, що християнським Церквам закидають небіблійність поняття «Трійця». А ДЕ ж у Святому Письмі можна знайти їх «активну силу»?

Іншими причинами не сприйняття є їхній власний «Новий всесвітній переклад» Святого Письма, який більшість цитат перекладає на власну манеру, не згідну з оригінальними текстами. Доктор біблістики Вільм Барклі щодо цього сказав: «В перекладі Нового Завіту відразу видно зумисне викривлення істини сектою Свідків Єгови…» (Erich and Jean Grieshaber. «Redi-answers on Jehovah'S Witnesses' doctrine». Tyler, Texas: 1979. р. 30).

Пресвята Богородиця

Як результат несприйняття боголюдськості Ісуса Христа [того, що він є правдивим Богом і правдивою людиною], С. Є. також заперечують Богоматеринство Марії.

За допомогою цитат зі Святого Письма спробуємо довести, що Марія є і справді Богородицею. Знаємо, що у Біблії слово «Господь» означає Бог: І Ной зробив усе так, як велів йому Бог; саме так і зробив він. Господь сказав до Ноя: Увійди ти і вся родина в ковчег, бо тебе одного з цього роду побачив я праведним передо мною (Бут. 6:22-7:1). Тоді можемо свідчити, що Єлисавета називає Марію Матір’ю Бога: І як почула Єлисавета привіт Марії, здригнулася дитина в її лоні, І Єлисавета сповнилася Святим Духом, і викликнула голосом сильним: «Благословенна Ти між жінками й благословен плід лона твого. І звідкіля мені це, що прийшла до мене мати Господа мого»? (Лк. 1:41-43)Варто зазначити, що ці слова Єлисавета промовила не сама від себе, а під натхненням Святого Духа: І Єлисавета сповнилася Святим Духом… (Лк. 1:41). Сам Господь говорить устами Єлисавети, що Марія є Матір’ю Бога. С.Є. пояснюють, що Діва Марія була тільки Господньою слугинею, при цьому цитуючи вірш з Євангелії від Луки: «Ось я Господня слугиня…». (Лк. 1:38). Але як вони не можуть (чи не хочуть!) зрозуміти, що Марія через покору окреслює себе як сотворіння щодо свого Творця. Погляньмо, як Архангел Гавриїл, Божий посланець, говорить до неї: Ввійшовши до неї, ангел сказав їй: «Радуйся, благодатна, Господь з тобою! Благословенна Ти між жінками». (Лк. 1:28). Якщо сам Господь через Ангела називає Марію «БЛАГОСЛОВЕННОЮ МІЖ ЖІНКАМИ», то яке маємо право ми, грішні істоти, не визнати її гідности?

Марія напевно усвідомлювала свою величність, та разом з тим, вона покірливо понизила себе перед Єлисаветою: І мовила Марія: «Величає душа моя Господа, і дух мій радіє в Бозі, Спасі моїм, бо він зглянувся на покору слугині своєї; ось бо від нині ублажатимуть мене всі роди» (Лк. 1:46-48). Ці слова Богородиці сповнились та сповнюються по ці дні. Від перших віків християнства і аж до сьогодні називають Марію благословенною, але лише не С. Є., хоча вони теж називають себе християнами.

Товариство Вартової Башти твердять, що «БЛАГОСЛОВЕННА» не є жодним привілеєм чи прикметою, але при цьому забувають наступні вірші зі Святого Письма: Благословен Бог і Отець Господа Нашого Ісуса Христа, що у своїм великім милосерді відродив нас до живої надії через воскресіння Ісуса Христа з мертвих (1Пет. 1:3).Благословен Бог і Отець Нашого Ісуса Христа, Отець усякого милосердя і Бог усякої втіхи (2Кор. 1:3). Саме цей БЛАГОСЛОВЕННИЙ БОГ сам промовляє до Марії через Ангела: «Благословенна Ти між жінками». (Лк. 1:28).

Головним закидом С. Є. до особи Марії є заперечення її дівицтва. Вони твердять, що Пречиста Богородиця мала дітей від тілесного співжиття з Йосифом. Для цього вони послуговуються віршем з Євангелії від Матея: Та не спізнав її, аж поки породила сина, і він дав йому ім’я Ісус (Мт. 1:25, пор. Іс. 7:14). Але насправді, це лише семітський вираз, який зовсім не значить, що він її спізнав потім. Виразно говориться тільки про те, що було перед народженням Ісуса. Також хибну думку С. Є. можемо спростувати іншим віршем зі Святого Письма: І не було в Міхалі, дочки Саула, дітей аж по день її смерті (2Сам. 6:23). Чи тут слово «АЖ» означає, що Міхаля народила дитину після своєї смерті?

Наведемо ще один уривок, де ясно видно, що Ісус – єдина дитина у Марії: А при хресті Ісусовім стояли його мати, сестра його матері, Марія Клеопова та Марія Магдалина. Бачивши Ісус матір і біля неї учня, що стояв, - а його ж любив він, - мовить до матері: «Жінко, ось син твій». А тоді й до учня мовить: «Ось матір твоя». І від тієї хвилі учень взяв її до себе(Йо. 19: 25-27). Виринає питання: чи зробив би так Ісус, якщо б в нього були б рідні брати чи сестри? Для чого б тоді було передавати свою Матір в опіку учня, якщо Марія мала ще інших своїх дітей?

На закінчення цього буклету хотілося б пригадати історію навернення апостола Павла по дорозі в Дамаск. Він, який гонив Церкву Божу тоді почув: Савле, Савле! Чого мене переслідуєш? (Дії 9:4). Павло ніколи не бачив Ісуса! Він не міг його переслідувати. Савло переслідував Церкву Господню, християн і в цей спосіб був богоборцем, «гонителем» Христа. В подібний спосіб діють і ті, хто хоче ввести різні негідні науки про Трійцю, Богородицю, Церкву, спасіння та ін. в уми християн. Ті старання є приречені на поразку, бо сам Ісус Христос сказав про свою спільноту (Церкву): … пекельні ворота її не подолають! (Мт. 16:18, пор., Дії 20:28).




Переглядів: 1008 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 2
2 Учень  
0
Вислів "Богородиця"є не біблійним-ні разу не згадується в Біблії!Титул-Бог стосується тільки Отця,бо Син має своє становище,яке належить тільки Йому.Сам же Ісус Христос ніколи не приписував собі становища,яке належить тільки Його Отцю-Він себе явив світові як Сина Божого,а не Бога.Син ніколи не може бути рівним,або вищим за Отця,бо Він є Сином,а не рівним.Тому називати Марію "Богородицею"є не тільки некоректно,а й богохульством,бо вона"породила Сина Божого",в той же час Всемогутній Бог перебував на небі.Щоб бути "Богородицею" Марії потрібно було народитись ще перед тим,як почали існувати Адам з Євою,бо Бог уже тоді був.Окрім того Бог не мав початку,тому немає ні матері,ні батька.Тому титули "Богородиця",або за такою ж логікою "Синородиця"є зухвалою образою (богохульством)проти самого Всемогутнього Бога.

1 Учень  
0
Свідки Єгови ніколи не переслідують закидів.Вони просто хочуть пояснення на основі Святого Письма.Використані Вами біблійні вірші не суперечать існуванню окремо:Отця-Єгови,Сина-Ісуса Христа.А духа святого-посланого учням,який може перебувати одночасно на бугатьох учнях і не може самовільно діяти,якщо Отець не пошле.Всемогутній Бог Єгова знаходиться на небі,Ісус по правиці Отця,а дух святий може ширяти над поверхнею землі,зійти на учнів,що не скажеш про Отця і Сина,бо Вони на небі,бо Бог може бути тільки на небі,а не на землі,а дух святий може бути на землі,що не присущо Богові.Поясніть будь-ласка,коли Ісус Христос 3 дні був мертвий у могилі-Єгова був,згідно Вашого твердження:частиною Трійці,але живою Його частиною?Чи може згідно Біблії-Богом Ісуса Христа,який Його воскресив і до якого Христос молився!Яким чином це може бути Триєдинством,коли одна частина жива,а друга не жива і потребувала воскресіння?Це дві різні особи Небесного походження!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Січень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz