Субота, 27.04.2024, 00:43


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2014 » Березень » 24 » День Божий — не день помсти Бога
20:17
День Божий — не день помсти Бога

Роздуми над Словом Божим на понеділок ІІІ тижня Великого Посту

Ісус у синагозі в Назареті розкриває таємницю своєї місії, посилаючись на текст пророка Ісаї, який говорить про бідних, ув’язнених, сліпих і пригноблених (пор. Іс 61, 1-2) і дуже добре відображає становище народу Галілеї за часів Ісуса. В ім’я Боже Ісус приходить звіщати Добру Новину убогим, звільнити в’язнів, повернути зір сліпим, дати свободу пригнобленим. Прочитавши слова пророка, Він каже: «Сьогодні збулось це писання у вухах ваших» (Лк 4, 21). У синагозі спершу запанував подив (пор. Лк 4, 22). Але відразу ж після нього настала реакція дискредитації. Люди в синагозі були шоковані й не хотіли більше нічого знати про Ісуса. «Чи ж він не син Йосифа?» (Лк 4, 22b). Чому вони були так шоковані? Яка причина цієї несподіваної реакції?

Ісус, цитуючи текст Ісаї, опускає фрагмент вірша (Іс 61, 2), в якому говориться про «день відплати (помсти) нашого Бога». Назаретяни здивовані саме з цього приводу. Вони чекали на Добру Новину про звільнення пригноблених як день Божої помсти гнобителям. Але такий прихід Царства приніс би тільки поверхневі зміни, а не зміну і преображення системи. Ісус не приймає такого способу мислення. Його досвід Бога-Отця допомагає Йому краще зрозуміти значення пророцтв. Він бере на себе помсту. Назаретяни, однак, не сприймають Його пропозиції, кажучи: «Чи ж він не син Йосифа?»

Вони також заздрять Капернаумові за чудеса, які Ісус учинив там, а не в рідному Назареті. Він їм відповідає: «Ніякого пророка не приймають добре в своїй батьківщині» (Лк 4, 24). Фактично вони не сприймають нового образу Бога, який Ісус відкриває їм через цю нову і більш вільну інтерпретацію тексту Ісаї. Послання Ісуса веде євреїв поза межі їхнього ексклюзивного становища як єдиного вибраного народу і відкриває їх на все людство.

Дві історії зі Старого Завіту, які пригадує Ісус, мали б допомогти спільноті подолати непорозуміння і зрозуміти універсальність Бога. Ісус використовує дві добре відомі історії Старого Завіту з життя пророків Іллі та Єлисея . Цими історіями Він критикує людей із Назарета, що були зосередженні тільки на собі. Ілля був посланий до іноземки — вдови з Сарепту (пор. 1 Цар 17, 7-16) . Єлисей мав заопікуватися сирійцем Нааманом (пор. 2 Цар 5, 14).

Після тих слів мешканці мали намір кинути Його в урвище, «та Він, пройшовши серед них, пішов далі». Ісус своїми словами не заспокоює людей; навпаки, ще більш сердить їх, аж до бажання вбити Його. І хоча Ісуса було відкинуто, Він спокійний! Гнів інших не може змусити Його змінити думку. Сьогоднішнє Євангеліє підкреслює, що важко подолати менталітет привілею, який замикає людину саму в собі.

Переглядів: 505 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz