Субота, 27.04.2024, 06:43


Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]


Меню сайту


Настоятель Римо-католицької парафії св. Валентина в м.Калуш

Оголошення



   Святий
       Іван Павло II,
 Кароль Юзеф Войтила (1920–2005)
— 264 Папа Римський.

Останні слова Івана
Павла ІІ.:

" Не бійтеся!
Це час сприятливий, час надії та відваги".
 "Дозвольте мені вирушити до дому батька".




Шановні відвідувачі,просимо реєструватися на сайті.
Зареєстровані користувачі мають доступ до всіх сторінок сайту.
УВАГА!!!
"Радіо Марія" можна слухати на сторінці "Радіо Ватикан"



Міні-чат
200



Головна » 2011 » Липень » 3 » Проповідь Владики Миколи Етеровича під час урочистої Служби Божої з нагоди внесення мощей блаженного Йоана Павла ІІ до митрополичої базиліки
13:10
Проповідь Владики Миколи Етеровича під час урочистої Служби Божої з нагоди внесення мощей блаженного Йоана Павла ІІ до митрополичої базиліки



«Я — хліб живий,  що з неба зійшов. Коли хтось цей хліб їстиме, житиме повіки.


І хліб, що його я дам, це — тіло моє за життя світу» (їв. 6, 51).

 

Дорогі брати і сестри, Ісус Христос - хліб життя. Уривок Євангелія
святого Івана, який ми щойно почули, описує основні характеристики цього
хліба. Хліб живий, тому що дає життя, «хліб життя» (їв. 6, 48).
Справді, Господь Ісус стверджує: «Коли хтось цей хліб їстиме, житиме повіки» (їв. 6, 51). З своєї великої доброти Бог має намір нагодувати цим хлібом увесь світ: «хліб, що його я дам, це - тіло моє за життя світу» (їв. 6, 51).
Тут не йде мова про щоденний матеріальний хліб, який потребує наше тіло
щоб вижити, якою була манна у пустині, яку їли прабатьки, і померли.
Навпаки, тут мова йде про хліб, який зійшов з неба, про вічне Слово
Боже, яке у повноті часів стало тілом (пор. їв. 1, 14). Оселилося між
нами, щоб бути їжею і напитком, тілом і кров'ю. Словами, тіло і кров,
Ісус Христос говорить про цілість свого тіла, яке дається як хліб життя
для світу. Тут йдеться, очевидно, про його тіло прославлене, яке після
воскресіння переходить межі часу і простору і таким чином насправді може
стати поживою для віруючих. Євреї, які слухали, не розуміли правдивого
значення слів Господа: «Хто тіло моє їсть і кров мою п'є, той живе життям вічним, і я воскрешу його останнього дня» (їв. 6, 54). Це воскресіння, життя вічне, починається вже у цьому світі через євхаристійну поживу: «Хто споживає тіло моє і кров мою п'є, той у мені перебуває, а я - в ньому» (їв. 6, 56).
Зразок єдності християнина з Ісусом Христом це глибокий зв'язок єдності
у любові, який вічно існує між Отцем і його Єдинородним Сином: «Як мене Отець живий послав, і я Отцем живу, так і той, хто споживає мене, житиме мною» (їв. 6, 57).

 

Євхаристія це таїнство сопричастя між віруючою людиною і Богом, а
також з ближнім. З цієї точки зору, святий апостол Павло стверджує: «Тому, що один хліб, - нас багато становить одне тіло, бо всі ми беремо участь у одному хлібі» (1 Кор. 10, 17).
Євхаристійна їжа має свою власну характеристику. В той час як ми
споживаємо матеріальну їжу, і вона стає частиною нашого тіла, нашої
енергії, навпаки, духовна пожива, євхаристія, перетворює нас у
прославлене тіло Господа Ісуса Христа і робить з багатьох одне тільки
тіло. В цій реальності формується єдність християн у нашій Церкві,
одній, святій, католицькій і апостольській.


Церква від самих своїх початків звершує таїнство Євхаристії. Не існує
Церкви без Євхаристії; Євхаристія є серцем Церкви, джерело і вершина її
життя. Протягом століть віра в реальну присутність Господа Ісуса
Христа, під видами хліба і вина, була об'єктом гарячих дискусій. Не
бракувало і людей, які сумнівалися. Один з них, Петро з Праги, став
інструментом Божого Провидіння для заснування свята Божого Тіла. 1263
року він відбував паломництво з Праги до Риму зупинився у Церкві Святої
Христини у Болсені. Відправляючи Євхаристійну Літургію і мав сумніви
щодо реальної присутності Господа у таїнстві Євхаристії. Після освячення
побачив, що остія кровоточила. Сліди крові зібрані у корпоралі, який до
сьогоднішнього дня зберігається і якому поклоняються у прекрасній
Катедрі в місті Орвієто, в Італії, яка була споруджена спеціально для
того, щоб пам'ятати про це євхаристійне чудо. Згодом, Папа Урбан VI, в
1264 році започаткував свято Божого Тіла, яке поширилося по всьому
світі.


Дорогі брати і сестри, в кожній Святій Месі ми служимо таїнство
реальної присутності прославленого Господа під двома видами хліба і
вина. Під час кожного Євхаристійного богослужіння священик від імені
Господа Ісуса повторює «це є моє тіло», «це є моя кров», «робіть це на
мій спомин». Церква служить це велике таїнство у надзвичайний спосіб
перш за все під час урочистого свята Тіла і Крові Господа нашого Ісуса
Христа. Крім Євхаристійного богослужіння, вірні адорують Святе Таїнство у
церкві і під час процесії дорогами їхніх міст і сіл.


З цієї нагоди у переддень великого свята Тіла і Крові Господнього,
повні вдячності, згадуємо незабутні євхаристійні богослужіння 2001 року,
на іподромі у Львові, які очолював Блаженний Йоан Павло II. З цієї
нагоди Єпископ Риму беатифікував ЗО Слуг Божих вашої землі. Між ними,
почесне місце мали Монсеньйор Йозеф Більчевський, Архієпископ Львівський
і Зиґмунд Гораздовський, священик Львівської Архідієцезії, засновник
Згромадження Сестер Святого Йосифа. Це була надзвичайна подія, про яку з
радістю згадуємо сьогодні 10 річницю. Переживаємо у вірі послання
улюбленого Папи, як також і його жести. З хвилюванням пригадуємо його
молитву у цій прекрасній Катедрі символі Церкви латинської Традиції у
Львові.


Святіший Отець Бенедикт XVI канонізував двох вищезгаданих блаженних,
Монсеньйора Йозефа Більчевського і Зиґмунда Гораздовського, 23 жовтня
2005 року, під час XI Загальної Асамблеї Синоду Єпископів, яка мала
місце у Римі, на тему Євхаристія, джерело і вершина місії Церкви.
Монсеньйор Білчевський і священик Гораздовський були канонізовані разом з
іншими З блаженними, які в особливий спосіб відзначилися євхаристійною
набожністю: священики Гаетано Катанозо і Альберто Хуртадо Кручага, і
монах капуцин Феліче да Нікосія.


Приклад цих святих пригадує нам те, що всі ми покликані до святості,
кожен у власному стані життя, яке йому властиве. Необхідний засіб до
осягнення цього ідеалу є Євхаристія. Це підкреслив добре Святіший Отець
Бенедикт XVI у Апостольському Післясинодальному Повчанні Sacramentum Caritatis, запрошуючи всіх християн переживати євхаристійне існування: «Заохочую
всіх мирян, особливо родини, постійно знаходити у Таїнстві любові
Христа енергію для перетворення власного життя у справжній знак
присутності Воскреслого Господа. Прошу всіх богопосвячених осіб показати
власним євхаристійним існуванням блиск і красу повної відданості
Господу» (8С 94)
.


Євхаристійне існування християнина має два основні виміри: єдність і милосердя.
Християнин, який живиться євхаристією переживає єдність у своїй родині,
парафії, робочому середовищі і у суспільстві. Він, потім, стає
ініціатором милосердя з усіма ближніми, перш за все з бідними, як в
духовному так і матеріальному значенні.


Дорогі, вимолюймо в Господа Ісуса Христа хліба, який зійшов з неба,
щоб наше життя стало євхаристійним існуванням на славу Божу і для добра
Церкви паломниці в українському суспільстві.


Доручімо здійснення цих побажань заступництву святих Йозефа
Більчевського і Зигмунда Гораздовського, і в особливий спосіб, Пречистої
Діви Марії, Жінки Євхаристії, незамінного зразка життя у любові і
єдності. Амінь.

 

Львів, 25 червня 2011 року

 

Фото: Данута ГРЕЩУК


 


За матеріалами:
http://www.rkc.lviv.ua
Переглядів: 717 | Додав: Крок69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук




Форма входу


Календар
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту






























Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024      Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz